صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
معاون وزیر ارتباطات:
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحقق پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش افزایش دسترسی کاربران به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال خبر داد.
گروه فناوری: برات قنبری با بیان اینکه مطابق منشور ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، افزایش سرعت دسترسی کاربران به سایت‌های داخلی بر بستر شبکه ملی اطلاعات در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: براساس اهدافی که امسال در برنامه داریم موضوع توسعه شبکه فیبرنوری، گسترش شبکه انتقال داده و نیز افزایش ظرفیت شبکه IP را برنامه‌ریزی کردیم.


به گزارش بولتن نیوز، وی ادامه داد: از این رو برنامه عملیاتی مطابق با منشور ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در حال انجام است و به طور قطع تا پایان سال جاری، این اهداف محقق می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: برمبنای برنامه‌ریزی صورت گرفته متوسط سرعت دسترسی کاربران به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال به ۴ مگابیت برثانیه می‌رسد و با وجود این سرعت، امکان استفاده از سایت‌های داخلی به راحتی ممکن است.

قنبری خاطرنشان کرد: مطابق با برنامه ششم توسعه نیز باید دسترسی کاربران ایرانی به سرعت ۲۰ مگابیت بر ثانیه فراهم شود که این هدف تا پایان سال ۹۹ محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: در خصوص تحقق پروژه اقتصاد مقاومتی در این بخش، هیچگونه عقب ماندگی مشاهده نمی‌شود.
منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :