صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
جای خالی عشوری پر می‌شود
احمد نوراللهی نیم‌فصل از جمع پرسپولیسی‌ها جدا می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز؛ احمد نوراللهی هافبک نیمکت نشین پرسپولیس از شرایطش در این تیم راضی نیست و تصمیم دارد از جمع سرخپپوشان جدا شود. او که دانشجو است تصمیم دارد دفترچه خدمتش را پست کند تا بتواند به عنوان بازیکن سرباز به جمع شاگردان قلعه نویی بپیوندد. برانکو هفته گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد به هیچ کدام از بازیکنانش اجازه ترک این تیم را نمی دهد اما به نوشته روزنامه خبرورزشی، نوراللهی تصمیمش را گرفته و می خواهد در نیم فصل دوم به جای سینا عشوری در تراکتورسازی بازی کند.

منبع: خبر آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :