صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
یکی از محیط‌بانان استان فارس عصر روز یکشنبه در محدوده میانجنگل شهرستان فسا در درگیری با تعدادی شکارچی از ناحیه پا مصدوم و به بیمارستان رجایی شیراز منتقل شد.
به گزارش بولتن نیوز،مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس امروز(دوشنبه 8 آذر) در این خصوص گفت: موسی قهرمانی یکی از محیط‌بانان منطقه حفاظت شده میانجنگل فسا حوالی ساعت 16 و 30 دقیقه عصر یکشنبه 7 آذر از سه شکارچی غیرمجاز مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

«حمزه ولوی» با تصریح این‌که حال عمومی این محیط‌بان از سوی پزشکان خوب اعلام شده است، گفت: ظاهراً شکارچیان با اسلحه شکاری محیط‌بان را مجروح کرده و متواری شده‌اند اما موضوع تا به نتیجه رسیدن پرونده پیگیری خواهد شد.

منطقه میانجنگل شهرستان فسا، حد فاصل شهرستان‌های فسا و سروستان در شرق استان فارس و شیراز قرار دارد
منبع: ایسنا
برچسب ها: زخمی ، محیط ، فسا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :