صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
بازیکنان تیم تراکتورسازی باردیگر چالش مانکن را بعد از گلزنی به نمایش گذاشتند.

به گزارش بولتن نیوز؛ تیم تراکتورسازی روز گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل صبای قم به برتری رسید و صدرجدول را از پرسپولیس پس گرفت. بازیکنان تراکتورسازی بعد از گل دوم به صبا که توسط محمد ایرانپوریان به ثمر رسید، بار دیگر چالش مانکن را به نمایش گذاشتند.

 


تراکتوری‌ها که در بازی با برق‌نوین شیراز با پیشنهاد محمد ابراهیمی با چالش مانکن بابت گل های خود شادی کردند، دیروز مقابل صبای قم نیز این نوع شادی گل را اجرا کردند.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :