صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
به کاوه گفتم بازی را بهم نریز
کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، گفت: داور در اخراج خسوس اشتباه کرد او نمی‌توانست اجی مجی کند و پایش را قطع کند که به بازیکن استقلال نخورد.

به گزارش بولتن نیوز، مرتضی اسدی بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل استقلال،‌گفت: بازی خوبی بود بیشتر از استقلال موقعیت‌ داشتیم  اما توپ‌هایمان گل نشد. استقلال 3 توپ روی دروازه ما آورد که 2 توپ آنها تبدیل به گل شد. می‌توانستیم بازی را به سودمان به اتمام برسانیم که این نشان دهنده قدرت ما است. 3-4 بازی اخیر فوق العاده بازی کردیم و اگر همینطور خوب باشیم کم کم در جدول بالا می‌آییم.

وی در مورد درگیری که بین او و کاوه رضایی به وجود آمد تصریح کرد:‌ او با گلر ما درگیر شد و من فقط ‌آنها را جدا کردم. به کاوه گفتم بازی را به هم نریز چرا که ما نیاز داشتیم در آن مقطع زمان بخریم تا فاصله را کم کنیم. اگر بازی درگیرانه ادامه پیدا می‌کرد خدایی نکرده یک بازیکن مصدوم می‌شد و بازی از دست داور در می‌رفت. ما با هم رفیق هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

کاپیتان گسترش فولاد در مورد اینکه خسوس می‌خواست با رضایی برخورد فیزیکی کند، اظهار داشت: من صحنه را ندیدم با یک بازیکن بالا پریدم و وقتی پائین آمدیم دیدم آنها درگیر شدند.

اسدی در مورود اخراج خسوس اظهار داشت: فکر می‌کنم داور اشتباه کرده است. خسوس با بازیکن حریف فاصله بسیار کمی داشت او که نمی‌توانست اجی مجی کند و پایش را قطع کند. داور در این بازی خیلی خوب سوت زد و صحنه‌ها را قضاوت کرد.


منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :