صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
استقبال هواداران از سری جدید کنسرت بزرگ پاییزی محمد علیزاده به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، در آذر ماه جاری تمدید شد.
به گزارش بولتن نیوز، استقبال هواداران و علاقمندان به موسیقی پاپ از سری جدید کنسرت پاییزی محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» باعث تمدید این کنسرت‌ شد و قرار است علیزاده در ۶ سانس مختلف در ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در روزهای ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ آذر ماه جاری با گروه ارکسترش در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برود و بلیت‌های این کنسرت هم اکنون در سامانه فروش اینترنتی و مراکز معتبر فرهنگی و هنری به فروش می‌رسد.


آخرین سانس اجرای این کنسرت پاییزی در واقع، بیست و هشتمین اجرای امسال کنسرت‌های محمد علیزاده به شمار می‌رود و باعث شکستن رکورد اجراهای خود در تهران می‌شود؛ علیزاده سال گذشته در ۲۷ سانس مختلف، برای علاقمندان به موسیقی برنامه اجرا کرده بود که رکوردار برگزاری کنسرت در پایتخت محسوب می‌شود.

این خواننده آخرین بار در پایتخت، در ۸ سانس مختلف در روزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه امسال با گروه ارکسترش در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرای برنامه پرداخت و قطعات محبوب و عاشقانه از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» و همچنین برخی تک آهنگهایش را خواند.
منبع: ایلنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :