صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
دو دختر عربستانی به دلیل فحاشی در واتس‌اپ، به تحمل 10 روز زندان و 20 ضربه شلاق محکوم شدند.
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دو دختر عربستان به دلیل توهین به یکدیگر در واتس‌اپ، شلاق خوردند.

روزنامه سعودی "الوطن" در خبری اعلام کرد  این 2 دختر عربستانی به دلیل فحاشی در واتس‌اپ به تحمل 10 روز زندان و 20 ضربه شلاق محکوم شدند. دادگاه همچنین با آزادی آنان به قید ضمانت مخالفت کرد.

این روزنامه سعودی به نقل از یک منبع نزدیک به این پرونده خاطرنشان کرد، دادگاه به این 2 دختر گفته است که اگر دوباره مرتکب چنین جرمی شوند، با مجازات سنگین‌تری مواجه خواهند شد.

در این ماجرا، دختری که اهل جده بود در واتس‌اپ به یک دختر دیگر توهین کرده بود، که سرانجام کار به شکایت و دادگاه کشید.

اما قاضی دادگاه، یک ماه پس از رسیدگی به این پرونده و اطلاع از نوشته‌های دو طرف در واتس‌اپ، هر دو دختر را  به یک اندازه گناهکار دانست.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: شلاق ، فحاشی ، واتس‌اپ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :