صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
عقاب‌ها هر ساله به پهپادها آسیب می‌زنند.
به گزارش بولتن نیوز، دوربین کارگذاری شده روی یک پهپاد معدن از لحظه‌ای تصویر گرفته است که پهپاد روی هوا مورد حمله عقاب قرار می‌گیرد در حالیکه مسئولان این معدن‌ها اعلام کرده‌اند این اتفاق هر ساله رخ می دهد.




در تصاویری که در سنت ایوز در غرب استرالیا توسط دوربین روی پهپاد گرفته شده‌اند، نشان داده می‌شود که این پرنده شکاری چنگال خود را به سمت وسیله می‌گیرد و به آن حمله می‌کند و با برخورد به آن باعث می‌شود که پهپاد روی زمین بیفتد.



گفتنی است، شرکت‌هایی که در حوزه معدن کار می‌کنند، هر پهپاد را برای شرکت خود با قیمت 20 هزار دلار خریداری می‌کنند اما یکی از شرکت‌ها با همین برخوردهایی که بین پهپادها و عقاب‌ها اتفاق می‌افتد، متحمل 100 هزار دلار ضرر شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :