صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
خشونت برخی از بازیکنان در داربی های مادرید باعث شده است آن ها لقب خشن ترین بازیکنان دیدارهای اتلتیکومادرید و رئال مادرید به خود اختصاص دهند.

به گزارش بولتن نیوز؛ امشب نخستین داربی شهر مادرید در این فصل لالیگا بین دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید در ویسنته کالدرون برگزار می‌شود. این بازی نیز همچون دیگر داربی های جهان از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است. به همین علت گاهی اوقات چنین بازی‌هایی پرتنش دنبال می‌شوند و گاهی اوقات درگیری‌هایی بین بازیکنان دو تیم اتفاق میفتد یا برخی از بازیکنان با دریافت کارت قرمز مجبور به ترک زمین می‌شوند. در ادامه به خشن‌ترین بازیکنان داربی شهر مادرید در طول تاریخ اشاره می‌شود.

فلیکس کسادا

لوییس پریرا

گویو بنیتو

ایسلین سانتوس اووخرو

مینو سرانو

خوان کارلوس آرتچه

ریکاردو روچا

پاتسکی فریرا

اسکار روگری

آندونی گویکوتکسئا

خوانما لوپس

په په

دیگو کاستا

سرخیو راموس

منبع: ایسنا
برچسب ها: خشن ، دربی ، مادرید

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :