صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
استقلال به لطف پنالتی مهار کردن مهدی رحمتی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به سلامت عبور کرد و خود را به جمع هشت تیم رساند.
به گزارش بولتن نیوز؛ پنالتی گرفتن رحمتی در بازی با صبا یادآور درخشش این بازیکن در جام حذفی سال گذشته در بازی با نفت تهران بود. آن بازی در مرحله یک چهارم نهایی بود و مهارت مهدی رحمتی در پنالتی گرفتن باعث شد تا استقلال به نیمه نهایی صعود کند.

این دو بازی یک شباهت جالب هم با هم داشتند. در هر دو بازی مربی مقابل رحمتی یک استقلالی بود. امسال صمد مرفاوی شاهد درخشش رحمتی بود و سال گذشته علیرضا منصوریان. البته فراموش نشود که رحمتی در فینال سال گذشته نتوانست از مهارت خود استفاده کند و در بازی با ذوب آهن یک پنالتی هم نگرفت و ذوب آهن قهرمان شد.

منبع: وب سایت رسمی برنامه نود
برچسب ها: رحمتی ، تاریخ ، تکرار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :