صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
اسطوره سرخ‌پوشان آنفلید به فوتبال خود در لیگ آمریکا پایان داد و تاکید کرد که به لیگ جزیره برمی‌گردد.

به گزارش بولتن نیوز؛ استیون جرارد بعد از مدت ها حضور در لیورپول تصمیم گرفت از این تیم جدا و راهی لیگ آمریکا شود.

جرارد در ۳۸ بازی که برای لس آنجلس گلکسی به میدان رفت، پنج گل به ثمر رساند. او به همکاری خود با این تیم آمریکایی پایان داد و تاکید کرد که به لیگ جزیره برمی‌گردد.

اسطوره قرمز پوشان آنفلید گفت: دیگر در آمریکا بازی نمی کنم و به لیگ جزیره برمی‌گردم. با چند پیشنهاد چه در مستطیل سبز و چه در بیرون از آن روبرو شدم و به زودی تصمیم نهایی‌ام را اعلام می کنم.

رسانه های انگلیسی پیش از این اعلام کردند به احتمال زیاد جرارد دستیار یورگن کلوپ در لیورپول خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جرارد ، لیورپول ، بازگشت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :