صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست البرز:
مدیرکل اداره حفاظت محیط‌زیست استان البرز با اشاره به اینکه غلظت آلاینده‌ها در استان به مرز ۱۸۰ رسیده است از تداوم آلودگی هوا تا دو روز آینده خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز، حسین محمدی اظهار کرد: غلظت آلاینده‌های  هوا از بعد ظهر امروز جمعه به علت پایداری هوا و وارونگی دما افزایش‌یافته است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه غلظت آلاینده‌ها تا ساعت ۲۰ امشب به مرز ۱۸۰ ppm رسید، گفت: بنا به گزارش هواشناسی این شرایط  تا دو روز آینده ادامه خواهد داشت. ‌

مدیرکل اداره حفاظت محیط‌زیست استان البرز تأکید کرد: با توجه به پایداری هوا و وارونگی دما که تا دو روز آینده ادامه خواهد داشت و همچنین با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها ضروری است با واحدها و هر نوع منبع  آلاینده هوا در سطح استان برخورد شود .

محمدی به افراد مسن، خردسال و افرادی که ناراحتی ریوی و قلبی دارند، توصیه کرد تا حد امکان از فعالیت و تردد غیرضروری در بیرون منزل خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :