صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۱۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
فعال اصلاح‌طلب
فعال اصلاح‌طلب در نمایشگاه مطبوعات گفت: اینکه روحانی توانست برجام را درست کند برای من کافی‌ست.
به گزارش بولتن نیوز، محورهای مهم اظهارات عبدی در نمایشگاه مطبوعات به شرح زیر است :

اینکه روحانی توانست برجام را درست کند برای من کافی‌ست
حل مشکل فساد و بیکاری در ۱۰۰ روز از عهده هیچ بنی‌بشری برنمی‌آید.
اصلا روحانی وعده ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات نداده بود.
از ابتدا می‌دانستم آقایان نمی‌توانند مساله حصر را حل کنند چون در چارچوب اختیار آنان نبوده و دیگران باید حل کنند.
درمورد برجام اصلا اعتماد به آمریکا بی‌معنی‌ست.
ما نمی‌گوییم برجام چیز خوبی است، بلکه می‌گوییم بهترین چیز است
بخش اصلی اهداف برجام انجام شده. اگر اینگونه نبود نمی‌توانستید دسته‌بیل هم از چین وارد کنید

برچسب ها: عبدی ، برجام ، دسته بیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
آخه دو رویی تا کجا!!!
به نظرم تحریم های آمریکا اگر چه با فشار زیادی آغاز شده بود اما بی اثر بودن آن داشت ثابت می شد اما خود مون آن را با اثر کردیم و گذاشتیم تا تحریم دوباره زنده بشه!!!
ایران در چهار راهی که هر گز نمی توانن تحریمش کنن!!!
افشار
|
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
اصلا حسن کجا وعده ۱۰۰ روزه داد اونی که گفت باس تحریهابره تا مشکل کم آبی حل بشه حسن نگفت که تمام تحریما از روز امضا برجام برداشته میشه.... اصلا حسن رئیس جمهور نبوده کی گفته اون رئیس جمهور هست من نمیدونم ینی مردوم اینقد سطح شعورشون پایین یکی مثه این آقای عبدی بیاد اینطوری صحبت کنه ایشالاه مردم سال ۹۶ نشون میدن یه من ماست چقدر کره داره باس از همین الان با حسن بای بای کنیم
ناشناس
|
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
حالاچکارمیتونیم بکنیم وقتی یک سنت پول نمیتونیم بدون اجازه خزانه داری امریکا جابجا کنیم دسته بیل هم باشد....
عبدالله
|
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
اقاای عبدی مشکل امثال شما چیز دیگست شماها یه مشت وطن فروش نون بنرخ روز خورید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :