صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
اخراج میناوند؛
دیدار دو تیم خونه به خونه و اکسین در دقیقه 17 و در پی اعتراض به پنالتی گرفته شده برای تیم اکسین با وقفه چند دقیقه ای مواجه شد.
به گزارش بولتن نیوز؛ در دقیقه 17 دیدار دو تیم خونه به خونه یک پنالتی به سود تیم اکسین گرفته شد، که این تصمیم با اعتراض نیمکت نشینان و علیرضا مرزبان سرمربی خونه به خونه همراه شد.


در پی همین اعتراضات مهرداد میناوند توسط داور مسابقه از نشستن روی نیمکت محروم شد و به سکوها هدایت شد.


این دیدار در با نتیجه یک بر صفر به سود اکسین در نیمه اول در حال پیگیری است.

 

 

 

 


منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :