صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
معاون وزیر راه در بازدید خبرداد:
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از تصویب پیشنهاد نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه برای اختصاص یک درصد از درآمدهای نفت و گاز به حمل و نقل ریلی خبرداد.

به گزارش بولتن نیوز، محسن پورسیدآقایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های با حضور در غرفه از پیشنهاد نمایندگان مجلس در حوزه حمل و نقل ریلی در قالب برنامه ششم توسعه خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت توسعه حمل و نقل ریلی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت این صنعت و استفاده این حوزه از مزایای اقتصادی، نمایندگان مجلس در قالب برنامه ششم توسعه پیشنهادی ارائه دادند تا یک درصد از درآمد حاصل از نفت و گاز کشور برای توسعه حمل و نقل ریلی اختصاص یابد.

وی گفت: این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه تصویب شده است که در صورت تصویب در صحن علنی مجلس، قابل اجرا خواهد بود و می‌تواند در توسعه حمل و نقل ریلی موثر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: پیشنهاد ، ریلی ، مجلسی ها

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :