صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
رئیس اتحادیه دستگا‌ه‌های مخابراتی:
رئیس اتحادیه دستگا‌ه‌های مخابراتی از ورود نخستین محموله آیفون‌های رسمی و قانونی به بازار خبر داد و گفت: تاکنون سه واردکننده مجاز گوشی‌های اپل کالای خود را از گمرک ترخیص کرده‌اند.
 گروه فناوری: غلامحسین کریمی از ورود اولین محموله آیفون‌های رسمی و قانونی به بازار خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، رئیس اتحادیه دستگا‌ه‌های مخابراتی و لوازم جانبی افزود: پس از کم شدن آیفون‌ در بازار در هفته‌های اخیر که به دلیل مبارزه با کالای قاچاق و عدم موفقیت شرکت‌های واردکننده  مجاز در واردات قانونی ایجاد شده بود، طبق وعده از ابتدای هفته جاری اولین محموله آیفون‌های رسمی و قانونی وارد کشور شد.

وی گفت: اولین محموله روز شنبه وارد بازار شد و تاکنون دو واردکننده دیگر کالای خود را وارد بازار کردند که تا پایان هفته جاری احتمالا واردات قانونی 6 شرکت به بازار انجام می‌شود.

وی گفت: 16 شرکت مجوز رسمی واردات گوشی اپل را دارند.

به گفته کریمی این شرکت‌ها دارای خدمات پس از فروش مجاز و تایید شده از سوی اتحادیه و سازمان حمایت برای گوشی‌های اپل هستند.
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: ورود ، قانونی ، آیفون7

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :