صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
صرف ناهار در ورزشگاه شهید کاظمی
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
به گزارش بولتن نیوز؛ به دلیل حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم تشییع مرحوم پورحیدری تمرین تیم پرسپولیس در زمین چمن لغو شد و سرخ‌پوشان به جای کار با توپ زیرنظر دستیاران برانکو با حضور در سالن بدنسازی وزنه زدند.

همچنین بازیکنان پرسپولیس قرار است ناهار را در ورزشگاه شهید کاظمی صرف کنند و سپس راهی فرودگاه شده تا در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تهران را به مقصد دبی ترک کنند.

اولین جلسه تمرینی پرسپولیس در دبی فردا در باشگاه ایرانیان این شهر برگزار می‌شود.

قرار است شاگردان برانکو در این اردو ۲ بازی دوستانه هم برگزار کنند.

پرسپولیسی‌ها ۲۵ آبان از دبی به تهران باز خواهند گشت.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: تمرین ، پرسپولیس ، وزنه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :