صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
مجموعه «دورهمی» امشب (15 آبان) با حضور معصومه ابتكار روی آنتن مي رود.
به گزارش بولتن نیوز،مجموعه تلويزيونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مديری امشب ساعت 23  با حضور معصومه ابتكار و پخش آيتم نمايشی از شبكه نسيم پخش می شود.

اين برنامه قرار بود پنجشنبه هفته گذشته روی آنتن رود كه با تصميم مديران شبكه به امشب موكول شد.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها: دورهمی ، میزبان ، ابتکار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :