صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
مظاهری:تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی مقابل سوریه کمک کنم
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن از تیم فیروز کریمی تمجید ویژه‌ای کرد.
به گزارش بولتن نیوز، رشید مظاهری پس از پیروزی تیمش مقابل اکسین البرز و نیز صعود به دور بعدی جام حذفی گفت: تیم آقا فیروز روی زمین خیلی خوب بازی می‌کرد و در کل تیم قابل احترامی است. من تعجب می‌کنم که این تیم در لیگ دسته اول است و فکر می‌کنم باید به لیگ برتر بیاید. خیلی خوشحالم که توانستیم پیروز شده و به دور بعد صعود کنیم.

وی درباره شوخی‌های فیروز کریمی با او در مسابقه اکسین - ذوب‌آهن اصفهان، اظهار کرد: من از بچگی سه بار شاگرد فیروزخان بودم و همیشه با هم این شوخی‌ها را داشته‌ایم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن درباره حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال عنوان کرد: وضعیتم خیلی خوب است و خیلی کار و تمرین می‌کنم. امیدوارم بتوانم برابر سوریه به تیم ملی کمک کنم و همه تلاشم را می‌کنم تا چنین کاری را انجام دهم.

مظاهری در پاسخ به این پرسش که «آیا با توجه به مصدومیت بیرانوند امید دارید دروازه‌بان تیم ملی ایران مقابل سوریه باشید یا خیر؟»، خاطر نشان کرد: امیدوارم بیرانوند هرچه زودتر خوب شود و رقابت سالمی کنار هم داشته باشیم، ولی خوب باید از این فرصت استفاده کرد. 
منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: مظاهری ، ذوب آهن ، جام حذفی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :