صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
طبق بیانیه منتشر شده در سایت باشگاه
باشگاه اینتر سرمربی هلندی که دو هفته پیش از آغاز فصل جاری استخدام کرده بود را برکنار کرد.
به گزارش بولتن نیوز ؛اتفاقی که رسانه‌های ایتالیایی از چند هفته پیش درباره‌اش گمانه‌زنی می‌کردند به وقوع پیوست و باشگاه اینتر سرمربی هلندی خود، فرانک دی‌بوئر را اخراج کرد.

اخراج دی‌بوئر که دو هفته به آغاز فصل جاری جانشین روبرتو مانچینی شد، در حالی صورت گرفته که تیم او در 11 هفته سپری شده از سری A تنها چهار پیروزی داشته و دو بار مساوی کرده و پنج بار هم تن به شکست داده تا با 14 امتیاز و فاصله‌ای 13 امتیازی با یوونتوس صدرنشین در رده دوازدهم جدول قرار داشته باشد.

طبق بیانیه منتشر شده در سایت باشگاه اینتر، با اخراج دی‌بوئر، استفانو وکی، سرمربی تیم جوانان اینتر به طور موقت هدایت نراتزوری را برعهده خواهد داشت و او تیم را در بازی پنجشنبه شب برابر ساوتهپمتون در لیگ اروپا نیز هدایت خواهد کرد.
منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: اینتر ، اخراج ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :