صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
9 سال پیش اشتباه کردم
لیلا رجبی تصمیمش مبنی بر رد دعوت تیم‌ملی دو و میدانی را کاملا درست می‌داند.

به گزارش بولتن نیوز؛ لیلا رجبی دو و میدانی کار کشورمان در پاسخ به صحبت های تیمور غیاثی عضو سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی که او را بی غیرت خوانده بود نوشت: متاسفم! همه باید در این دنیا جواب کارهایشان را بدهند.  من 9 سال پیش اشتباه کردم؛ الان تصمیمم کاملا درست است.

 

منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: رجبی ، دوومیدانی ، تیم ملی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :