صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
لیلا رجبی:
بانوی پرتاب وزنه کشورمان اعلام کرد که قصد بازگشت به تیم ملی را ندارد.
به گزارش بولتن نیوز؛ روز گذشته (یکشنبه) و در نشست خبری فدراسیون دوومیدانی عنوان شد که سازمان تیم‌های ملی تصمیم به دعوت از لیلا رجبی و مریم طوسی به تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ میلادی گرفته است.

این خبر در حالی اعلام شد که لیلا رجبی پس از المپیک ۲۰۱۶ ریو در مصاحبه‌هایش بارها خبر خداحافظی‌اش از دوومیدانی را رسانه‌ای کرد.

رجبی در واکنش به خبر دعوت دوباره‌اش به تیم ملی به تسنیم گفت:

من قرار نیست دوباره در تیم ملی حضور داشته باشم و قبلاً هم این تصمیم را گفته‌ام و هرگز باز نخواهم گشت.  حتی در لیگ هم شرکت نکردم و در این ماه‌های اخیر تمرین نیز نداشته‌ام، بنابراین خداحافظی‌ام از دوومیدانی و پرتاب وزنه قطعی است.
منبع: وب سایت رسمی برنامه نود
برچسب ها: رجبی ، تیم ملی ، دومیدانی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :