صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
افشین و حاج محمدی برابر مس هم نیستند
سرمربی استقلال برای بازی با مس کرمان درل جام حذفی نام 2 بازیکن خود را از لیست خط زد.

به گزارش بولتن نیوز؛ با تصمیم علیرضا منصوریان بازهم نام امین حاج محمدی و آرش افشین از لیست 18 نفره این تیم برای بازی با مس کرمان خارج شد.


این دو بازیکن در تمام هفته های گذشته از لیست استقلال خط خورده اند و به نظر می رسد در تعطیلات نیم فصل جدایی آنها از جمع آبی پوشان قطعی است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: استقلال ، مصدومیت ، افشین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :