صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
ستاره‌های فوتبال دیگر پاتوق زیرزمینی‌شان در خیابان سعادت‌آباد را از دست داده‌اند.
به گزارش بولتن نیوز؛ در روزهای اخیر بر اساس گزارش‌های رسیده به پلیس امنیت عمومی ناجا، یک پاتوق قلیان‌کشی زیرزمینی که بخشی مخفی از یک رستوران معروف در سعادت آباد بوده و تعدادی از ستاره های سرشناس تیم های معروف پایتخت به آنجا می رفتند تعطیل شده است. 

این پاتوق بی مجوز به محلی برای شادی ها و شب بیداری های گروهی سلبریتی تبدیل شده بود که صورت چندان خوشی اقلا برای این چهره های معروف نداشت و فارغ از بعد امنیتی ، آنچه آنها انجام می دادند و استعمال دخانیات شان ، برای فوتبال شان بسیار خطرناک بوده است. 

این پاتوق فعلا تعطیل شده و آقایان ستاره باید دنبال پاتوق جدیدی باشند ، اگرچه می توانند به جای استعمال دخانیات ، ورزش حرفه ای بدون دود را انجام دهند. این اولین بار نیست که قلیان کشی فوتبالیست ها حاشیه ساز می شود.اینکه آنها تا پاسی از شب قلیان بکشند و کنسرت موسیقی زنده زیرزمینی گوش دهند ، فارغ از تخلفی که پلیس آن را جرم می داند ، روی کار حرفه ای و کیفیت بازی شان اثر گذاشته است.

منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: پاتوق ، قلیان ، فوتبال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :