صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال از لیست ۱۸ نفره این تیم برای بازی با فولادخوزستان خط خوردند.
به گزارش بولتن نیوز؛ پس از پایان تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال، علیرضا منصوریان نام آرش افشین و امین حاج‌محمدی را از لیست 18 نفره استقلال جهت بازی با فولاد خوزستان خط زد.

خسرو حیدری و وریا غفوری هم به علت مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

دیدار فولاد و استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر ساعت 18 فردا در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :