صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
مدافع تیم تراکتورسازی کمر آسیب دیده خود را جراحی کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ محسن بنگر که مدت‌ها بود از آسیب دیدگی کمر رنج می‌برد، امروز در بیمارستان بین‌المللی تبریز و زیر نظر دکتر علیرضا رحیمی کمرش را جراحی کرد.


جراحی بنگر با استفاده از تکنولوژی اوزون تراپی (عمل بدون بیهوشی) صورت گرفت و او امشب در بیمارستان تحت نظر خواهد بود.


بنگر اگر مشکل خاصی نداشته باشد، فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.


به گفته پزشکان او بعد از سپری کردن دوران نقاهت 10 روزه می‌تواند به تمرینات برگردد.

 

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :