صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
بازیکنان و مدیران این باشگاه خواهان سفر تاج و حسن‌زاده به مشهد هستند
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در صورتی که تیم سیاه‌جامگان از لیگ برتر انصراف بدهد، اعتبار دومین لیگ معتبر آسیا خدشه‌دار می‌شود.
به گزارش بولتن نیوز, غلامرضا بهروان در مورد کناره‌گیری سیاه‌جامگان از لیگ برتر گفت: بازیکنان این باشگاه اعلام کرده‌اند که پولی نگرفته‌اند و حاضر به انجام مسابقات نیستند، از سوی دیگر مدیر باشگاه مدعی است که تلاش می‌کند درآمدهایی را ایجاد کند، هرچند درآمدهایی که متصور بوده محقق نشده است. مسئولان و بازیکنان این تیم خواهان حضور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته انضباطی در مشهد هستند. 

وی ادامه داد: در صورتی که این اتفاق رخ بدهد و سیاه‌جامگان از لیگ برتر کنار بکشد، این مسئله به اعتبار لیگ برتر ایران که دومین لیگ معتبر فوتبال آسیاست، خدشه وارد می‌کند،‌البته بازیکنان و کادر فنی این باشگاه و حتی مسئولان این باشگاه حرف‌هایشان حق است، به هر حال باشگاه‌ها نه حق پخش تلویزیونی دارند و نه از تبلیغات دیگر پول می‌گیرند و حتی این باشگاه‌ها نمی‌توانند مثل برخی باشگاه‌های پرطرفدار از سامانه‌های پیامکی درامدزایی کنند.

بهروان در مورد اینکه با تاج و حسن‌زاده به مشهد سفر خواهد کرد یا نه، گفت: مسئولان سیاه‌جامگان خواهان حضور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته انضباطی شدند، اما من هم حاضرم به مشهد بروم تا از نزدیک مشکلات را بررسی کنیم، هرچند مشکل بازیکنان سیاه‌جامگان نه با سازمان لیگ است نه با فدراسیون فوتبال، بلکه مشکل آنها با خود باشگاه است. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اینکه در صورت حاضر نشدن سیاه‌جامگان در مسابقات چه اتفاقی می‌افتد، گفت: قوانین در این خصوص پیش‌بینی‌های لازم را کرده است، در صورتی که یک تیم دو هفته متوالی یا متناوب در مسابقات شرکت نکند، به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند. البته امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و سیاه‌جامگان در لیگ برتر باقی بمانند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :