صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
برای حل مشکلات مالی باید تعهد بدهند
سرمربی پیشین تیم فوتبال ابومسلم خراسان، مذاکره‌اش با مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان را تأیید کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ خداداد عزیزی در مورد اینکه گفته می‌شود با باشگاه سیاه‌جامگان مشهد قرارداد امضا کرده است، گفت: قراردادی امضا نکرده‌ام و فقط مذاکرات ابتدایی را با مسئولان این باشگاه انجام داده‌ام.

«تا فردا برای حضور در سیاه‌جامگان تصمیم‌گیری خواهم کرد»، وی با بیان این مطلب اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل در این باشگاه به مسائل مالی مربوط می‌شود که باید حل شود و اگر این اتفاق نیفتد قطعاً چیزی عوض نخواهد شد. مسئولان باشگاه برای حل مشکلات مالی باید تعهد بدهند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :