صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
هافبک پرسپولیس گفت: با صحبت‌های برانکو در نیمه دوم به خودمان آمدیم و می توانستیم برنده هم باشیم.
به گزارش بولتن نیوز؛‌ کمال کامیابی‌نیا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خدا را شکر که یک امتیاز با ارزش گرفتیم. در نیمه اول حریف ما خوب بود ولی برای نیمه دوم با صحبت های آقای برانکو به خودمان آمدیم و بازی کاملا در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: با تذکرات برانکو موقعیت های زیادی به دست آوردیم و حتی می توانستیم برنده باشیم ولی این یک امتیاز هم در آینده به کار ما می آید. امیدوارم با پیروزی در هفته آینده هواداران خودمان را خوشحال کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :