صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
دکمه‌ی خانه‌ی آیفون ۷ مانند مدل‌های قبلی حرکت نمی‌کند. حتی زمانی که برای اولین‌بار با آن کار می‌کنید، حس عجیبی خواهید داشت که پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد؛ اما به نظر می‌رسد که این دکمه خیلی زود خراب می‌شود.
به گزارش بولتن نیوز، دکمه‌ی خانه‌ی آیفون ۷ مانند مدل‌های قبلی حرکت نمی‌کند. حتی زمانی که برای اولین‌بار با آن کار می‌کنید، حس عجیبی خواهید داشت که پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد؛ اما به نظر می‌رسد که این دکمه خیلی زود خراب می‌شود.
 
 
در گزارشی که در سایت MacRumors منتشر شده، دکمه‌ی خانه‌ی آیفون ۷ خراب شده و به همین دلیل دیگر نمی‌شود با گوشی کار کرد. این سایت یک راه حل برای این موضوع در نظر گرفته که استفاده از دکمه‌ی خانه‌ی مجازی است. این ویژگی قبلا هم در آیفون‌های وجود داشت و در چنین شرایطی یک راه‌کار خوب به حساب می‌آید.


پیام‌ خرابی دکمه‌ خانه‌ آیفون ۷

البته میزان خرابی در دکمه‌ی خانه‌ی آیفون‌های قبلی بیشتر از مدل جدید است. مدل جدید درواقع دکمه نیست و یک سنسور تشخیص اثر انگشت و تشخیص فشار است که کارهای مختلفی انجام می‌دهد؛ اما به هر حال از آنجایی که این دکمه یکی از پرکاربردترین بخش‌های آیفون است، زود خراب می‌شود. پس باید در زمان کار کردن با آن احتیاط کنید. اگر هم خراب شد استفاده از دکمه‌ی خانه‌ی مجازی روی آیفون یک راه‌کار بسیار مفید خواهد بود.


برای فعال کردن دکمه‌ی مجازی باید به قسمت تنظیمات و منوی General بروید. در این قسمت منوی Accessibility را پیدا کنید. در این منو به قسمت Assistive Touch بروید و گزینه‌ی Assistive Touch را روشن کنید.
منبع:مجله دیجی کالا
برچسب ها: دکمه ، هوم ، آیفون7

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :