صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
به نفع سپاهان است که بروم
کاپیتان سپاهان در تمرین امروز از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ محرم نویدکیا امروز در تمرین سپاهان حاضر شده و با بازیکنان این تیم به صورت رسمی خداحافظی کرد.

وی سپس در جمع هواداران حاضر شده و خطاب به آنها گفت: زانویم درد می‌کند و بازی کردن برایم دشوار است. بنابراین به نفع خودم، سپاهان و همه است که بروم و دیگر صلاح نیست که برگردم. من روی تصمیم خودم برای خداحافظی هستم و دیگر برنمی‌گردم.

در ادامه بازیکنان به تمرین خود ادامه داد و محرم نیز در بیرون زمین تمرین به خوش و بش با بازیکنان ادامه داده و با آنها عکس یادگاری گرفت.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :