صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
تصمیم ناگهانی محرم نویدکیا در تصمیم به خداحافظی در دربی اصفهان دست مسئولان و برگزارکنندگان را برای انجام مراسم در خور شأن او بست.
به گزارش بولتن نیوز, محرم که بعد از سوت پایان بازی از سوی هم‌تیمی‌ها و سرپرستان دو تیم احاطه شد و حلقه گلی نیز بر گردنش آویختند، قصد داشت با این عکس یادگاری خداحافظی کند. او با دریافت یک هدیه از عکاس قدیمی ورزشگاه‌های اصفهان عکس یادگاری‌اش را گرفت که مسائل بعدی پیش آمد.

نکته جالب این تابلوی مقوایی نقشه ایران، عبارت «عیدتان مبارک» و الصاق چند تصویر چاپ شده از محرم در سال‌های مختلف حضور در سپاهان است.

 

 

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :