صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری راهی مالزی شد
رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران راهی مالزی شد.
به گزارش بولتن نیوز ؛ علی مرادی برای شرکت در اجلاسیه فدراسیون جهانی راهی این کشور شرق آسیایی شد. فدراسیون جهانی وزنه برداری امروز با ارسال نامه‌ای از ایران خواست بابت رفتار اعضای کادرفنی در جریان شب آخر رقابت‌های المپیک عذرخواهی کند.

گفته می‌شود مرادی در این سفر نامه عذرخواهی با امضای بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی را همراه برده تا تقدیم فدراسیون جهانی کند.
منبع: وب سایت رسمی برنامه نود

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :