صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
سجاد غریبی مصاحبه جالبی در رابطه با آخرین وضعیت خودش انجام داده‌است.

به گزارش بولتن نیوز؛ سجاد غریبی، غول ایرانی است که چند وقت پیش به دلیل اندام عجیبی که داشت، خیلی موردتوجه قرار گرفت. حتی خیلی‌ها او را یکی از افردای می‌دانستند که در خدمت داعش است. غریبی مصاحبه جالبی را با روزنامه گل چاپ امروز انجام داده. او می‌گوید: « من هم می‌توانم 300 کیلو لیفت کنم. » که احتمالا اشاره به توانایی خودش در رشته وزنه‌برداری دارد. غریبی در ادامه صحبت‌هایش گفته: « هالک نه. دوست دارم من را رستم  صدا کنند. » 

منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: سجاد غریبی ، مصاحبه ، وزنه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :