صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
بازیکنان سابق تیم ملی در آلمان دور هم جمع شدند.
به گزارش بولتن نیوز، مهدی مهدوی کیا، فریدون زندی و امیر شاپورزاده بازیکنان سابق تیم ملی که این روزها در آلمان به سر می برند در یک رستوران دور هم جمع شدند. مهدوی کیا و فریدون زندی در آلمان مشغول مربیگری هستند.

 

برچسب ها: مهدوی کیا ، آلمان ، زندی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :