صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
پیروزی مقابل ایران راه صعود ما را هموار می‌کند
سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی گفت که شاگردانش با هدف بردن ایران در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند.
به گزارش بولتن نیوز؛ اولی اشتیلیکه در آستانه دیدار روز سه‌شنبه هفته جاری با ایران گفت: بازی با ایران بسیار مهم است، زیرا نقش مهمی در صعود ما به جام جهانی 2018 روسیه دارد.

سرمربی آلمانی تیم ملی گفت: برای انتقام شکست قبلی برابر ایران باید احتیاط کنیم، زیرا در غیر این صورت چیزهای زیادی را از دست خواهیم داد. البته هدف کره‌جنوبی پیروزی است، اما باید محتاط باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: اشتیلیکه ، صعود ، کره

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :