صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از مرگ سه تن بر اثر سقوط وانت نیسان در یک کانال آبیاری کشاورزی در دزفول خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز،ساعت ۲۲:۵۷ دقیقه پنجشنبه شب یک دستگاه وانت نیسان درون کانال آبیاری کشاورزی شاه ولی در مسیر یکی از روستاهای دزفول سقوط کرد.  

وی افزود: در پی وقوع این حادثه از سوی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی دزفول، گروه امداد و نجات به محل حادثه در حد فاصل روستای بندبال و دانشگاه پیام نور اعزام شد.  

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول تصریح کرد: گروه امداد و نجات این سازمان به محل اعزام شده و خودروی وانت نیسان را که سرنشینان آن در کابین آن گرفتار شده بودند را از داخل کانال آب خارج کردند.  

معظم فر ادامه داد: حادثه دیدگان پس از احیای تنفسی در محل توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان آیت الله نبوی و بزرگ دزفول منتقل شدند اما اقدامات پزشکی برای نجات جان آنان موثر واقع نشد و هر سه نفر جان باختند.  

وی یادآور شد: جان باختگان این حادثه دختر و پسری نوجوان و یک مرد میانسال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: مرگ ، سقوط ، ابیاری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :