صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
آیین بهره‌برداری بخشی از پروژه بهسازی معابر روستایی در روستای مدن و آلبو عبادی با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار خوزستان برگزار شد.
به گزارش بولتن نیوز،آیین بهره‌برداری بخشی از پروژه بهسازی معابر روستایی در روستای مدن و آلبو عبادی با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار خوزستان برگزار شد.
براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و منطقه آزاد اروند به امضا رسیده است، قرار است معابر 110 روستا در سطح آبادان و خرمشهر با اعتباری معادل سه هزار میلیارد ریال  بهسازی شود که در این روز بخشی از این پروژه که تاکنون 180 میلیارد ریال به آن اختصاص داده شده در روستای مدن و البو عبادی شهرستان آبادان به بهره‌برداری رسید
برچسب ها: بهره ، بهسازی ، ابادان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :