صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
ورزشگاه فولادشهر اصفهان روز گذشته حال و هوایی کاملا زنانه پیدا کرد.

به گزارش بولتن نیوز؛فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از روز گذشته به صورت رسمی شروع به کار کرد. عجیب آنکه دوره جدید این مسابقات تنها با برگزاری یک مسابقه آغاز شد زیرا سایر دیدارها به دلیل حضور ملی‌پوشان برخی تیم‌ها در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد. تنها بازی هفته در اصفهان و به میزبانی ورزشگاه فولادشهر برگزار شد. ذوب‌آهن که از این فصل در فوتبال بانوان هم تیم‌داری می‌کند برای مسابقه‌ای که به نوعی افتتاحیه لیگ برتر به حساب می‌آمد ورزشگاه اختصاصی خود را در اختیار دختران فوتبالیست قرار داد.

 

 


 دیدار با همیاری البته باب میل سبزپوشان اصفهانی تمام نشد زیرا با نتیجه قاطع 3 بر صفر به نفع میهمان سنندجی به پایان رسید. جالبآنکه تعدادی از بازیکنان دیگر نماینده لیگ برتری اصفهان یعنی آینده‌سازان میهن هم به تماشای این مسابقه در فولادشهر نشستند تا این ورزشگاه عموماً مردانه جمعه این هفته حال و هوای کاملاً متفاوتی پیدا کند.


فاطمه عادلی در حین تماشای دیدار تیم همشهری با رقیب سنندجی تصویری از خود به همراه هم‌تیمی‌اش هاجر دباغی را در اینستاگرام منتشر نمود و از این طریق این تجربه به نسبت کم‌سابقه را به اشتراک گذاشت.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: فولادشهر ، دختران ، فوتبال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :