صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
سخنگوی شورای صنفی گفت: اکران دو فیلم سینمایی از روز چهارشنبه در سینماهای تهران انجام می‌شود.
به گزارش بولتن نیوز، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز (29 شهریورماه) شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز قرارداد فیلم‌های «سه بیگانه» در گروه زندگی بعد از فیلم «خشکسالی و دروغ» به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «ما همه گناهکاریم» پس از اکران فیلم «سه بیگانه» در گروه زندگی  به ثبت رسید.

وی در ادامه گفت: فیلم سینمایی «اروند» از روز چهارشنبه در گروه سینمایی آفریقا به جای فیلم «لانتوری» اکران می‌شود و فیلم سینمایی «ربوده شده» جایگزین فیلم سینمایی «من» در گروه استقلال از صبح چهارشنبه است.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :