صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از بازی با سپاهان محروم شد.

به گزارش بولتن نیوز؛ کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کارت زردی که دیروز در بازی با استقلال دریافت کرد، دیدار هفته هفتم تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.

کامیابی‌نیا در هفته اول، هفته پنجم و هفته ششم کارت زرد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :