صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
معاون وزیر نیرو پاسخ داد
معاون وزیر نیرو در امور آب، آخرین وضعیت تصمیم‌گیری برای علاج‌بخشی سد گتوند را تسریح کرد.
به گزارش بولتن نیوز، رحیم میدانی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای علاج‌بخشی سد گتوند، تصریح کرد: جمع‌بندی‌های حاصله از گزارش دانشگاه تهران در شورای عالی آب بیانگر دو طرح مدیریت مخزن سد و انتقال آب به فاصله نزدیک و دور بوده است.


وی با بیان این‌که از روز اول آبگیری سد گتوند شوری این سد در دستور کنترل قرار داشته است، گفت: در شرایط فعلی هدف این است که با سازمان محیط زیست و سازمان‌های مرتبط به یک جمع‌بندی مشترک برسیم و اگر دانشگاه تهران نیز در مورد روش‌های دیگر پیشنهاداتی را داشته باشد آنها را اعلام کنند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان این‌که در حال حاضر پروژه انتقال آب به حوضچه‌های تبخیری و کناره‌های خلیج فارس در حال مطالعه است، ادامه داد: براساس برآوردهای صورت گرفته حداکثر یکسال برای انجام این مطالعات زمان نیاز است.

به گفته میدانی بعد از انجام مطالعات نیز سازمان مدیریت باید نتیجه مطالعات را تصویب کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سرنوشت ، علاج بخشی ، گتوند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :