صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
با دریافت یک میلیون بشکه نفت از ایران
ایران یک محموله یک میلیون بشکه‎ای نفت را به بزرگترین شرکت نفتی اتریش تحویل داد.
به گزارش بولتن نیوز، خبرگزاری رویترز از وین به نقل از شرکت اتریشی او.ام.و اعلام کرد یک میلیون بشکه نفت خام در قالب یک معامله تک محموله در بندر تریسته ایتالیا از ایران دریافت کرده است.


این شرکت اتریشی اعلام کرد که محموله یاد شده را در دو پالایشگاه خود در اتریش و رومانی به کار خواهد گرفت.

تحویل این محموله، نخستین معامله او ام وی و ایران پس از آغاز تحریم در سال ٢٠١٢ میلادی است.

سخنگوی او ام وی اعلام کرد برای دریافت محموله‎های بیشتر در آینده، در حال مذاکره با ایران است اما هنوز قراردادی میان دو طرف امضا نشده است.

وی افزود که محموله تحویل شده در روز جمعه، شامل هر دو نوع نفت خام سبک و سنگین ایران بوده است.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :