صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام کرد نتیجه آزمایش نمونه دو ورزشکار حاضر در رقابت‌های پارالمپیک ریو مثبت بوده است.
به گزارش بولتن نیوز؛ این کمیته اعلام کرد "گابریل ماگو" وزنه بردار دسته منفی ۵۹ کیلوگرم کنیا به دلیل استفاده از مواد نیروزا توبیخ شده است. این کمیته اعلام کرد کمیته استما، دلایل این ورزشکار را قانع کننده تشخیص داده و او به دلیل استفاده از دوز پایین ماده نیروزا محروم نمی‌شود.

این کمیته همچنین اعلام کرد "ماشال الخازی" وزنه بردار عربستان سعودی به دلیل استفاده از مواد نیروزا ۸ سال از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم می‌شود. این دومین بار است که این ورزشکار از مواد نیروزا استفاده می‌کند. 

کمیته بین‌المللی پارالمپیک "فیلیپه ولاسو ده‌سوزا" دونده برزیلی را هم به دلیل نقض قوانین آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ سه ماه از حضور در میادین بین‌المللی محروم کرد.

هیچ‌کدام از این سه ورزشکار در رقابت‌های ریو مدال نگرفتند.

منبع: وب سایت رسمی برنامه نود
برچسب ها: دوپینگ ، پارالمپیک ، ریو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :