صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش بولتن نیوز؛از ساعت یازده امروز (دوشنبه) آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها قبل از داربی با حضور هواداران برگزار شد و از فردا (سه‌شنبه) تمرین سرخ پوشان پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

تمرین امروز در هوایی آفتابی و با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز شد. بیشتر زمان تمرین با انجام بازی سپک تاکرا در قالب سه گروه و 6 ‌تیم سپری شد.

رامین رضاییان، یک ساعت با تیم تمرین کرد و سپس به تنهایی دور زمین دوید. وحید امیری در تمام طول تمرین به صورت اختصاصی به بدنسازی پرداخت. گولچ نیز زمان زیادی را صرف تمرین بدنسازی کرد.

حدود 200 هوادار پرسپولیس که در ورزشگاه حاضر بودند، ضمن تشویق تیم برای استقلالی‌ها هم کری خواندند. 

پس از تمرین، برانکو به همراه آنالیز تیم دو بازی اخیر استقلال را دیدند. همچنین برانکو جلسه‌ای با محمود خوردبین برگزار کرد.

از فردا (سه‌شنبه) تا داربی تمرین های پرسپولیس ساعت 17 و پشت دردهای بسته برگزار می‌شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس ، تمرین ، داربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :