صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
فرماندهانِ جهادي مقاومت ‌اسلامى نُجَباء امروز با امام خمینی(ره) تجديد بيعت کردند.
به گزارش بولتن نیوز،فرماندهانِ جهادي مقاومت ‌اسلامى نُجَباء امروز با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با ایشان تجديد بيعت کردند.
برچسب ها: تجدید ، فرمانده ، امام

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :