صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
روی صحنه‌هایی که کار کرده بودیم گل خوردیم
سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال گفت: به عنوان یک استقلالی دوست دارم همیشه استقلال برنده دربی باشد.
به گزارش بولتن نیوز؛ سیاوش اکبرپور بعد از شکست 3 بر 1 تیمش در دربی جوانان گفت: بازی بسیار خوبی بود، دو تیم عملکرد قابل‌قبولی داشتند و خوشبختانه بازی بدون تنش انجام شد. متأسفانه روی یک سری صحنه‌ها که در طول هفته کار کرده‌ بودیم، گل خوردیم. در کل به پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه کادر فنی تیمش دیروز تکمیل شد، خاطر نشان کرد: کادر ما تکمیل بود، فقط یکی از دستیارانم در هیأت فوتبال مشکل انضباطی داشت که بعد از حل این مشکل به کادر اضافه شد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال در مورد دربی بزرگسالان اظهار داشت: دربی بزرگسالان شرایط متفاوتی دارد و کاملا با این بازی فرق می‌کند، به هر حال من همیشه یک استقلالی هستم و دوست دارم استقلال برنده دربی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :