صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
عسکری با اشاره به حال و هوای این روزهایش که پدر شده، از تجربه حسی فوق العاده در این زمینه سخن گفت.
به گزارش بولتن نیوز، حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ گفت: با توجه به اینکه برخی افراد به هیچ عنوان بچه دوست ندارند اما به جرأت می توانم بگویم که من از جمله افرادی بودم که همیشه به بچه ها علاقه داشتم.

وی ادامه داد: در کنسرت هایم نیز هر وقت که بچه ای می آمد او را برای دقایقی از پدر و مادرش قرض می گرفتم و با او بازی می کردم.

خواننده آلبوم "کما" تصریح کرد: از اینکه پدر شده ام بسیار خوشحال هستم چرا که انگیزه ای بسیار عجیب و غریب در من ایجاد شده است.

عسکری افزود: با آمدن بچه همیشه سرمان گرم است و در مجموع حال بهتری داریم.

خواننده آلبوم"خوشبختی" خاطرنشان کرد: فقط بعضی وقت ها که درگیر کنسرت های شهرستان می شوم شرایط سخت تر می گذرد چرا که فرصت کمتری برای دیدن پسرم کارن دارم.
منبع: خبرگزاری میزان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :