صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۲۱
تعداد نظرات: ۴۳۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱
بهروز وثوقی علی رغم حضور در کنار این هنرپیشه زن و بازی در فیلم های مبتذل به شهرت چندانی دست نیافت. تا این که ناگهان جریانی با عنوان موج نو با حمایت نویسندگان وابسته ای همچون فیروز شیروانلو، پرویز دوایی کارمند پرسنلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، لیلی امیر ارجمند ندیمه فرح پهلوی و با سرمایه تهیه کنندگانی مانند...

بولتن نیوز: اشرف ذاتاً زنی بوالهوس و شهوتران و فاسد بود. او به سه چیز توجه داشت: بدست آوردن قدرت، جمع آوری پول و ثروت و هواسرانیهای بی حد! به همین خاطر او همیشه در جستجوی مردی بود که توجه او را جلب و او را اقناع و ارضا نماید در چنین صورتی کار یک چنین آدم دلخواه سکه بود و از پول و مقام و موقعیت خاصی برخوردار می­شد. یکی از این مردان دلخواه اشرف بهروز وثوقی هنرپیشه سابق سینمای ایران بود.




به گزارش بولتن، بهروز وثوقی که نام اصلی اش خلیل وثوقی است در سال 1316 در شهر خوی به دنیا آمد و پس از تحصیل مدرک دیپلم متوسطه در جستجوی کار به تهران آمد و در سال 1337 به کار دوبله فیلم های خارجی و ایرانی مشغول شد. وثوقی پس از سه سال فعالیت در این حرفه با حمایت یکی از هنرپیشگان زن سینمای ان روزگار به نام پوری بنایی با فیلم صد کیلو داماد فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد.



اما علی رغم حضور در کنار این هنرپیشه زن و بازی در فیلم های مبتذل به شهرت چندانی دست نیافت. تا این که ناگهان جریانی با عنوان موج نو با حمایت نویسندگان وابسته ای همچون فیروز شیروانلو، پرویز دوایی کارمند پرسنلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، لیلی امیر ارجمند ندیمه فرح پهلوی و با سرمایه تهیه کنندگانی مانند علی عباسی، مهذی میثاقیه در سینمای ایران شکل گرفت. این عناصر ماموریت داشتند که بهروز وثوقی هنرپیشه درجه دهم سینمای ایران را به معروف ترین و گران ترین بازیگر سینما تبدیل کنند و چنین شد که به دستور اشرف پهلوی وی به یکی از پدرخوانده های سینمای ایران تبدیل شد. چنانکه با یک تلفن برای فیلم هایش مجوز نمایش می گرفت و یا یک تلفن هم فیلم های دیگران را سالها راهی انبارها می کرد.




بستر سازی در جهت چهره سازی او چنان ماهرانه صورت گرفت که دیگر هنرپیشگانی که تا قبل از دهه 50 گران ترین بازیگران سینمای ایران محسوب می شدند و فیلم هایشان از فروش خوبی برخوردار بود در اواخر دهه 50 عمداً خانه نشین شده بودند. در حالی که وثوقی برای بازی در هر فیلم در سالهای 1357ـ 1353 رقم بالایی معادل نیمی از هزینه تولید فیلم در آن سالها به عنوان دستمزد دریافت می کرد.




حضور مافیایی وثوقی در عرصه هنر چنان بود که در هنگام ازدواج با فائقه آتشین معروف به گوگوش وی ترانه سرایان و آهنگسازان معترض به همسرش را یکی دوسال ممنوع القلم و ممنوع التصویر ساخت تا برای همیشه ادب شوند. وثوقی پس از افتضاح افشای روابط همسرش با داریوش اقبالی و پس از طلاق همسرش این خواننده معتاد به مواد مخدر را توسط ماموران به دام انداخت و با حمایت اشرف مطبوعات را وادار ساخت تا تصویر او را به همراه مواد مخدر مکشوفه در صفحات حوادث خود به چاپ برسانند.





بدین ترتیب در جامعه این شایعه قوت گرفت که داریوش اقبالی به جرم سیاسی به زندان افتاده است سرانجام نیز داریوش با خواندن ترانه ای رسول رستاخیز و طلایه دار در تلویزیون و تقدیم آنها به شاه از زندان آزاد شد.

«وثوقی» درآستانه پیروزی انقلاب پس از فروش سینماها و املاكش به آمریكا گریخت. وی هم اكنون بازیگر نقش های چرخ پنجم در فیلم های ضد ایرانی هالیوود است. نقش هایی همچون «بادیگارد»، «تروریست» و الخ.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
دستتون درد نکنه که اینهارا نوشتید
انقلاب اسلامی باعث شد که ابنها این مملکت را رها کنند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
بهروز وثوقی اسطوره ای که از ذهن مردم پاک نمیشه
هر کی هر کاری انجام داده به خودش مربوطه و خدای خودش، فضولی نکن
هرجند با این مطلب فقط خواستی سایتتون پر رفت آمد بشه
ناشناس
|
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
بسمه تعالی
سلام علیکم
باید این عناصر فساد را که اسم هنرمند را به یدک می کشند .خیلی زودتر رسوا می کردید.متا سفانه بعضی هاهنوز درخوابند.ضمنا ماجرای دوکلفت شاه که آوازه خوان شدند هم خیلی جالب بود.انشاءا...اشکار نمودن پرونده ها ادامه داشته باشد.
پاسخ ها
آندر تیکر
| |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
یک جستجو راجع به معلم های خصوصی زبان آقایان بفرمایید نظرتان عوض میشود.در ضمن وضعیت فساد در سینمای امروز ایران با هیچ لاک غلط گیری پاک بشو نیست... جواب خون شهدا با ...
ناشناس
|
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
بدبخت دلتنگ ... تو از طرف کی حمایت میشی که حاضری هر چرت و پرتی بنویسی
ناشناس
|
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
فقط همین که خسته نباشی کارتون رو انجام بدین درست زدین وسط هدف
ناشناس
|
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
دنبال بهروز وثوقي هاي امروزسينماي ايران باشيد كه سينما را صحنه مانور افكار منحرف و الوده خود ساخته اند.
نوشتن واقعيات نياز به حمايت شخص خاصي نداره كمي بررسي واقعيات را نشان ميدهد.
بولتن نیوز : شنیده ها زیاد است اما شما اگر مستنداتی دارید ارائه دهید تا در سایت آورده شود
ناشناس
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
دنبال بهروز وثوقي هاي امروزسينماي ايران باشيد كه سينما را صحنه مانور افكار منحرف و الوده خود ساخته اند.
نوشتن واقعيات نياز به حمايت شخص خاصي نداره كمي بررسي واقعيات را نشان ميدهد.
ناشناس
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
بدبخت خودتی که فکر میکنی داری متمدنانه زندگی میکنی اما در واقع خوار و ذلیل هستی.

دمت گرم بولتن ، زدی به هدف
ناشناس
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
با سلام
صرف نظر از مسائل حاشیه ای که نوشتید باید عرض کنم بازیگر بسیار توانا و قوی و خوش چهره ای بود بازی اورا در فیلم گوزنها قیصر و کندو هرگز نمی توان از یاد برد.
ناشناس
|
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
احسنت
روشنگری عـــــــالی و مفیدی بود...
ناشناس
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۰
ممنون
خدا قوت
حامي خادمان و افشاگر ظالمان و منافقان باشيد
ناشناس
|
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
خیلی خوب بود واقعا مطالب از این دست مثل دو کلفت شاه که آوازه خوان شدند و ماجرای شاه و خواننده ترک بی نظیره لطفاً درباره شخصیت های دیگه هم این روشنگری را ادامه بدهید تا نسل جوان با با این الگوهای فاسد بیشتر آشنا بشوند
ناشناس
|
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۶
این هم نوعی عرضه است که آدم با کلفتها در ارتباط باشه.

بولتن نیوز : جالب بود استدلال شما
ناشناس
|
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
بهروز وثوقي با درباريان شاه ارتباط داشته و مجوز اكران و كلا هر جايي كه فيلم ها به مشكل بر ميخورد با پارتي و ارتباطي كه با دربار داشت حل ميكرد ولي اگر بخواهيم اون رو هنرمند و بازيگر درجه پنجم و ضعيفي بدانيم نهايت بي انصافي رو انجام داديم بهروز وثوقي يكي از بهترين هنرپيشگان تاريخ سينماي ايرانه مگه ميشه يه بازيگر درجه پنجم اينقدر بازيش توي وجود اكثر مردم تاثير بذاره.نه اينطور نيست حالا اينكه ايشون از لحاظ اخلاقي و ... چطور آدمي بوده رو من نميدونم وفقط خدا عالم است ولي از لحاظ بازيگري ايشون در سطح ستاره سينمايي بودند. قبول كنيد
ناشناس
|
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
باسلام در جواب دوستمون كه نوشتندبهروز وثوقي بازيگر بسيار توانا وقوي وخوش چهره اي بود بايد بگم توانايي و استعدادش تو زمينه بازيگري رو قبول دارم ولي خوش چهرگي اون رو اصلا قبول ندارم.
پاسخ ها
gol
| |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
عکستو بزار بخندیم
ناشناس
|
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
او به معنای واقعی اسطوره بود که جمشید مشایخی از او با عنوان بهروز وثوقی بزرگ یاد می کند شما بهتر است به هنر او توجه کنید نه به حواشی زندگی شخصیش در ضمن نه اینکه الان به برکت این انقلاب قشنگتون این باند بازی ها و روابط غیر اخلاقی وجود نداره پس بهتره به جای اینکه با تعصب و احساس کسی را رد یا قبول کنید چشمتان را به واقعیات جامعهء امروزی نبندید همانطور که واقعیات گذشته را ذکر می کنید
ناشناس
|
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
به به و چه چه به هنرمندان نامی شما یکی از یکی کار کشته تر مثال:شریفی نیا گلزار حیایی اصلا بهروز درس پس داده پیش این حضرات وبرای تو سایت نون به نرخ روز خور سید مهدی هاشمی اخر هر چی بازیگره ای بدبختای عقده ای
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
ببببببببببببببببببببببببهببببببببببببببببببه
پوریا
|
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
بهروز یک رویاست که تا ابد در خاطر ها جاریه . هیچ بازیگری مثل بهروز نمیشه .همه بازیگرای حال حاضر ایران الکی اند .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
ایول راست گفتی
ناشناس
|
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
یه نمونه از بازی یکی از بازیگران بعد انقلاب بهمون معرفی کنید که بهتر از بازی بهروز تو فیلم سوته دلان یا قیصر باشه
به قول دوستمون شما از جانب کی حمایت میشید که این مطالب رو مینویسید ؟
لاقل برای این همه مطلب یه مدرک بذارید تا دو نفر غیر عوام هم حرفتونو باور کنن
ناشناس
|
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
کمتر دروغ تحویل مردم بدید
دوست خوب ، اسنادش موجود است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
این سندش موجوده خیلی باحال بود

مرسی کلی خندیدیم
م.انتظار
| |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به قول مرحوم نوذری ازخودت فیلم نساز عین جمله محمودو بگو.اینجوری:سندش تو وزارتخونه موجوده!! بععععععععععععععله
پریسا
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
لطفا اسناد موجودو رو کنید که ما هم بدونیم اقا یا خانم به اصطلاح روشن فکر و اصلاح طلب
ناشناس
|
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
فقط بهروز وثوقی
حالا...
|
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
بهتره به فکر اشکارکردن فساداخلاقی خیلی از بازیگرای به اصطلاح استاردرحال حاضرتون باشید
ناشناس
|
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
با سلام
نويسنده اين مطلب نه تا به حال فيلم ديده و نه مي داند هنر يعني چي فقط براي مطرح كردن خود تصورات ذهني خود را نوشته بولتني صديق همين مطالب را مي نويسيد كه اگه حتي تو روز روشن بگيد روزه همه شك مي كنن
از اين مرز بندي و خود فريفتگي به اينجا مي رسيد كه الان هستيد
همين مطالب را مي نويسيد كه روز به روز بيشتر دچار انحطاط اخلاقي مي شويد
با عرض پوزش از هنرمندان
ناشناس
|
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
چه قدر گرفتی این چرندیاتو تولید کنی؟واقعا برات متاسفم.
مسعود حسینی چگنی
|
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
سالار همه هنر پیشگان عالم
پاسخ ها
احمد
| |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
داداشم فردین با غیرت و پهلون سالار هنرمندان قبل از انقلاب
اهورا
|
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
اکثر بازیگرای امروز سینمای ما نه از لحاظ هنری صادقند و نه از نظر اخلاقی پاک! باز خوبه که اگه وثوقی از نظراخلاقی بد بوده از نظر بازیگری آبروی سینمای ایرانه .......... کلا به قول دوستان زورتون نیاد................!!!! ..
شیرین
|
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
شاید چیزی که دارم میگم ربتی به متن شما نداشته باشه ولی من همسری دارم که شباهت بسیار زیادی به اقای وثوق داره و بیشتر مردم فکر میکنن که با هم فامیلن ولی از این بابت خیلی خوشحالم که شوهرم شبیه هنرپیشه مورد علاقمه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
خدا صبرت بده چقدر زشته اون فقط بازیگریش خوب بود...........................
رضا
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
ایا در سینمای امروز از لحاظ هنر و استعداد بازیگری کسی در حد واندازه ایشان هست نام ببرید
مینا
|
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
بعد ازاینهمه سال کسی رو دست بهروزوثوقی نیومده پس نخواین با این حرفا اونو پیش مردم خراب کنین
بهروز وثوقی یک ام الفساد واقعی بود هنوز قدیمیهای پایگاه هوایی دزفول کثافت کاریهای این به اصطلاح هنرمند را در یاد دارند اما هنر باید در خدمت تعالی بشر باشد واگرنه شیطان هنرمندترین موجود عالم است
فیلم شناس
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
شما دوست عزیز که این چرندیات را درخصوص هنرمند ارزشمندی چون بهروز وثوقی نوشتید واقعا" مایه تاسف است .
شما اگر فیلمی درسبک قیصر ، گوزنها، و... درتاریخ سینمای ایران دارید نام ببرید،که هرگز نخواهید توانست
ما هم برای شما متاسفیم که چشمهایتان را بر واقعیت فساد و جنایات این قبیل هنرمندان فاسد بسته اید و تنها به دو سه فیلم ساخته شده استناد می کنید ما هم معتقدیم امثال بهروز وثوقی جایگاهشان بخاطر حق الناسهایی که بر گردن دارند اعماق جهنم است هنرمند در عین هنرمندی باید مردمی و با اخلاق باشد امروز بسیاری از هنرمندان ما در ایران هستند که در نهایت هنرمندی خود را از مردم دانسته و انسانهای شریفی نیز هستند .
پاسخ ها
یه نفر
| |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
آخه بولتون جان کارای بهروز وثوقی تو فلان جا و بهمان جا به تو چه ربطی داره و اصلا مگه تو چه کاره ای که بگی فلانی جهنم میره و فلانی ... .به ما این قدر ربط داره که تحسین یا انتقاد کنیم از فقط و فقط نوع بازیگریش.
آخه یه نگاهی به خودت بکن ، ببین چه کارایی که تو زندگیت نکردید و .........
ناشناس
| |
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
اختلاس که نکرده یه ملتی رو که بدبخت نکرده ظاهر و باطنش همین بوده به ما چه که مشکل اخلاقی داشته یا نه هر کی تو گور خودش میخوابه ...............
پسر آریایی
|
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
واقعا برات متاسفم که یه مشت چرندیات سر هم می کنی و اینجا می نویسی برو خجالت بکش بدبخت با این حرفا می خواهی کجا رو بگیری.تمام بازیگران الان هرکاری کنن به بهروز وثوقی نمیرسند اینا باید برن جلو بوق بزنن.فقط برو توبه کن که خدا ببخشدت چون اگه مسلمون هم باشی نباید این حرفا رو بزنی پس با این حرفت مسلمون هم نیستی
توبه چیز خوبیست ما هم بدرگاه خدا توبه می کنیم شما هم توبه کنید بخاطر دفاع از مردکی فاسد که ارزش هنرمندی را تا جایگاه یک مفسد اخلاقی به زیر کشید. یک بار گفتم شما بهتر است از قدیمیهای این صنف در مورد این به اصطلاح سوپر استار سینمای فاسد زمان شاه بیشتر بپرسید
پسر آریایی
|
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
من هنوزم از آقای بهروز وثوقی دفاع میکنم چون میدونم هیچ سندیتی نداره که این آقا اینکارو کرده باشه.اگر سندی داری یک سند معتبر نه یه مشت چرت و پرت بکشی وسط بیار ببینیم حرفات از کجاس.ایشون که طرفدار جمهوری اسلامی هم هستند ولی این حرفا رو چرا زدید و نمیدونم..و در آخر اگر هم این آقا این کارو کرده باشه شما نباید جلوی مردم خرابش کنید اگه مسلمونی اینو میگم برو ببین:امام محمد باقر علیه السلام می فرماید:بر شخص مسلمان واجب است حتی اگر 70 گناه کبیره از مسلمان دیگری سراغ دارد پرده پوشی نماید.کتاب سفینت البحار-جلد1-ص589 این سند حرف آخرم
ناشناس
|
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
متاسفم برات با این چرندیات فقط نشون دادی که عقده ای هستی واحترام به علاقه مردم بلد نیستی، ما بی شمار خاطره از فیلم های سوپر استارمون داریم که با این وهمیات خراب نمیشه، یاد بگی به علاقه مردم احترام بذاری
هوشنگ
|
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
شما خودتون اگه چیزی درمورد کثافت کارهای ایشون دارید روکنید تا ما هم بدونبیم
ناشناس
|
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
درمورد نوشته های بالا باید بگم که هر کسی باتوجه به سطح اطلاعات جزیی که به احتمال زیاد ازنقلیات دیگرونه یا نظر شخصی خودش درمورد فیلمهایی که ازایشون دیده بیان میکنه حالا چه خوب چه بد ولی باید بگم که درکل این فیلمهایی که ساخته شده چه ارزش اخلاقی برای مازنده کرده یا اصلا به وجوداورده یا اصلا کمکی برای برای رشدوتعالی ما داشته مابه کدوم زاثار سینمامون چی قدیم چه جدید دل خوش کنیم که به اندازه ی سر سوزن به کارمون اومده باشه .تو رو پاکتون قسم احساسی حرف زدن رو بزاریم کنار با منطق بریم جلو.هیچ چیزی به اندازه ی صدا وتصویر یک کشور نمیتونه رومردمش تاثیر بزاره پس چه بهتر که ازاین همه الگوها که تو دین وکتاب اسمونیمون و124000 پیغمبر وتاریخ تمدن اسلامی ایرانی خومون که هیچ نظیری توی دنیا نداره فیلم بسازیم اونوقت بشینیم بحث کنیم بحثی که ارزش داره وباعث زنده کردن همه زیباییهایی که داشتیم وداریم بشه مخصوصا الان که مردم وقت سر خاروندن ندارن کمتر خونه ای بدون این دستگاه تهاجم فرهنگیه
علیرضا
|
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
دوست عزیزبهروزبازیگرتوانایی بودکه هنوزم بعداز این همه سال محبوب قلبهاست اگه زندگی خصوصی هرکدوم ازمالوبره که افرادعادی این جامعه هستیم متوجه نقاط تاریک زیادی میشیم هرکسی مسول کارخودشه این کارصحیح نیست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
دقیقا
ناشناس
| |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
اگر بهروز واقعا" آدم بود و كثافت كاري نداشت مثل ساير هنرمندان قبل از انقلاب ماندن و به حرفه اشون ادامه دادند مي ماند اون از كثافت كاريهايش نمتوانست دست بكشد همان بهتر که رفتند و نماندن كه بيشتر ازاين به ...........
محمد
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
مرگ بر امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
خروس بی موقع
مصطفی
|
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
هیچ موقع فراموش نکن که بهروز به خاطر فرمهای بازیش همیشه اسطوره بوده و هست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
نه بابام خودت تنهايي گفتي ؟ پس اسطوره نديدي... برو جلو بوق بزن
نا شناس
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
تا کی میخوا هید این قدر دروغ بگو یید
ناشناس
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
بهروز وثوقي با درباريان شاه ارتباط داشته و مجوز اكران و كلا هر جايي كه فيلم ها به مشكل بر ميخورد با پارتي و ارتباطي كه با دربار داشت حل ميكرد ولي اگر بخواهيم اون رو هنرمند و بازيگر درجه پنجم و ضعيفي بدانيم نهايت بي انصافي رو انجام داديم بهروز وثوقي يكي از بهترين هنرپيشگان تاريخ سينماي ايرانه مگه ميشه يه بازيگر درجه پنجم اينقدر بازيش توي وجود اكثر مردم تاثير بذاره.نه اينطور نيست حالا اينكه ايشون از لحاظ اخلاقي و ... چطور آدمي بوده رو من نميدونم وفقط خدا عالم است ولي از لحاظ بازيگري ايشون در سطح ستاره سينمايي بودند. قبول كنيد .خوشحال میشم جوابیه ای هم برایم بذارید.
با تشکر از نظرتان ما هم ضمن اینکه قبول داریم وی هنرمند خبره ای در بازیگری بوده ولی جنبه های دیگر وی که در گزارش فوق آمده وی را تبدیل به هنرمندی منحرف و مسئله دار در دنیای بازیگری کرده است و بازیگری ایشان در خدمت فساد و فیلم ایرانی دوره پهلوی بوده است ولی ما هم قبول داریم بی انصافی است اگر بگویم ایشان بازیگر توانایی در رشته خودش نبوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
جناب بولتن نیوز شما که توی مقاله گفتی بازیگر دست دهم بوده حالا میگی بازیگر خبره ای بوده. به این زودی عقب نشینی کردی؟
hamid
|
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
کارتان خوبه خسته نباشید
ناشناس
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
دمت گرم پسر اریایی با نظر(90/3/2 18:54).بولتن راست میگی جوابشو بده.زنده باد بهروز وثوق
احمد
|
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
بهروز وثوقی را هیچگاه از یاد نخواهم برد اگربهروز فاسد بودهیچوقت هنر بیشه ای مثل سروش گودرزی دستهای بهروز عزیز را بوسه نمیزد بهروز وثوقی هیچگاه از یاد نرفتنی نیست.
پاسخ ها
مجتبي
| |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
چه ربطي داره...
ناشناس
| |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
حالا مگه سروش گودرزي چه شخصيتي هست ؟ اگه آدم بود كه دست اون كثافت را بوسه نميزد....
ناشناس
|
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
چی بگم خدا اخر وعاقبت همه رو به خیر کنه
ناشناس
|
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
اقای وثوقی از نظربازیگری بی نظیربودن هنوزتوسینمای ما مثل ایشان نیامدن زندگی شخصیشون به خودشون مربوطه مگه زندگی همه ما بی عیبه
behrooz
|
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
googoosh ke oon zaman zane behrooz bod ba daryosh rabete dashte bashe bad behroz befahmeo bad daryosh ino bendaze zedan yani az ham bayad kheili kine dashte bashan dige!!! bad chetori mishe daryush biad ahange gheysaro vase behroz mikhone va bahash in hame axe samimi mindaze baba enghadr tablo nabandid dige!!!!
آخه اینا آخر بی غیرتی بودند از امروزشان معلومه ، فبلمهاشون پر از قصه غیرت و مردانگی بود اما خودشون تهی از غیرت و مردانگی بودند گوگوش زن چند نفر نبوده ؟ با چند نفر رابطه نداشته ؟ الان سر پیری چطوری با افتخار بندگی شیطان را نمی کنه ؟ چرا چشمهایتان را بسته و حقیقت تلخ انسانهای خودباخته بنده شیطان را نمی بینید چرا عمق فساد و بلایی که از لحاظ فرهنگی مفسدینی به نام هنرمند در زمان طاغوت بر سر ملت ما آوردند را نمی بینید البته شاید به شما باید حق داد چون شما امروز می بینید و دیروز برای شما فقط تاریخی گذشته است و در آن زندگی نکرده اید برای همین فقط از دریچه احساس یک فیلم ایرانی دیدن دارید اظهار نظر می کنید اما خواهشا کمی عمیق تر به این مقوله فکر کنید.
پاسخ ها
بنده
| |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خیلی زشته که کارهای بد دیگرانو جار میزنی
حضرت علی دیدرو ندیده کرد بعد شما واسه خودت میگی طرف چندتا شوهر داشته و فاسد بوده آخه زندگی شخصی یک هنرمند چه ربطی به هنرش داره.مگه الگوی زندگیمونن که انقدر حرص میخوری و تهمت میزنی....
بهروزعشقئ
|
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
اسطورئ سينمائ ايران
ناشناس
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
يه پيشنهاد بدم، اينقدر پشت سر مردم بد ننويسيد اينكه بهروز يا هر كسي ديگه چه جور آدمي بوده و چطور زندگي كرده و امروز چطور زندگي ميكنه رو فقط خدا عالم است شايد اون يا هر كسي كه دربارش بد گفته ميشه از من و شماي نوعي پيش خدا ارج و قرب بيشتري داشته باشه بابا هميشه و در همه حال بايد به خدا پناه برد و ديروز كسي رو به سخره نگيريم و با طبل و دهل جار نزنيم كه فلاني چطور آدمي بوده از كجا معلوم من و شما فردا به راه كج و خلاف كشيده نشيم يه سيب رو كه بندازي بالا هزار تا چرخ ميخوره مگه داستان اون عابدي كه يه عمر بندگي خدا رو ميكرد و در لحظات آخر عمرش از شيطان اطاعت كرد رو نشنيديد.
ما حرف شما را قبول داریم اما کسانی که در راستای تخریب فرهنگی جامعه به سمت فساد نقش آفرینی کردند موضوعشان فرق می کند امثال بهروز وثوقی و هنرمندان معروف به لوس آنجلسی که بعد از انقلاب از ایران فرار کردند و امروز در هر فرصتی بر علیه انقلاب مردم شعار می دهند ریشه در منجلابی به عنوان هنر طاغوتی دارند که جامعه فاسد زمان طاغوت ثمره فعالیتهای آنها بود حال چه بسا بسیاری از همین هنرمندان در ایران ماندند و با همراهی با هنر متعهد تا حدودی گذشته خویش را جبران و امروز جزو هنرمندان پیش کسوت ایران دارای ارزش و اعتبار در جامعه و در میان مردم هستند
مهلا
|
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
1جوری از کارهای فسادشون حرف میزنین و خوشحالین که از ایران رفتن که انگار در حال حاضر هنرمندای ایرانی و اعمالگرای قانون در ایران هیچ کار خلافی ازشون سر نمیزنه و پاک پاکن.شما زمان حال رو ول کردید دارید گذشته رو مرور میکنید؟
اتفاقا ما خوشحال نیستیم که اینها از ایران رفتند اتفاقا باید مثل خیلی از هنرمندان دیگر در ایران می ماندند و جوابگوی کارهاشون می شدند و اگر مشکلی نداشتند به کارشون ادامه می دادند مثل خیلی ها که موندند اما در خصوص وضعیت فعلی آیا شما در نوشته ما تاییدی صددرصدی در خصوص وضعیت فعلی دیدید؟! اتفاقا ما در مقالات مختلف در خصوص وضعیت فعلی هم انتقادات خویش را مطرح کرده ایم و بازهم خواهیم کرد چون برای ما هنری ارزشمند است که در راستای فرهنگ عامه و اعتقادات ارزشی و باورهای مردمی استوار باشد
پاسخ ها
مجتبي
| |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
توي هر نسل و دوره اي خوب و بد داريم....وضعيت فعلي خيلي خوب نيست..اما حكايت ميان بد و بدتر است
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
درجواب اين گفته شما(امروز در هر فرصتی بر علیه انقلاب مردم شعار می دهند)بايد عرض كنم كه بهروز وثوقي هيچ وقت و درهيچ زماني عليه نظام حرف نزده و شعار نداده در ثاني شايد اين انسان كار خلافي در سالهاي دور انجام داده(من نه تاييد ميكنم و نه تكذيب) امادليل بر اين نميشه كه الان هم دنباله رو اون كارهاش باشه مگه خدا تو قرآن نميفرمايد در توبه در هر زمان(توجه كنيد درهر زمان)به روي بندگانش بازه پس چرا شما شديد كاسه داغتر از آش،باور كنيد به عنوان يه هموطن دارم خدمتتون عرض ميكنم راهتون راه مستقيم نيست كه داريد با طبل و دهل اعمال(شايد ناشايست)يه انسان رو جار ميزنيد يه خورده به خودتون بياييد شايد فرداي من وشما هم قابل تمجيد نباشه. بهروز وثوقي از لحاظ تكنيك بازيگري و استعداد بازيگري(نه از لحاظ ديگري) جز بزرگان سينماي ايران بود و اين رو بايد قبول كرد هنوز كه هنوزه خيلي از بزرگان فعلي سينما دارند از بازي هاي ماندگار اون حرف ميزنند.
ناشناس
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
اولا دروغه ثانیا عرضه میخواد با خواهر شاه مملکت بگردی و باهاش باشی
مرداس
|
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
جمع کنین این چرندیاتو .........چرا از گلزارهای الان سینماتون که به گند کشیدن همه جا رو چیزی نمی نویسید......خاک بر سر جماعتی که به همین زودباوری هستن
ی
|
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
شاید حقیقت باشه اما نباید بازی های ماندگاره بهروز رو از یاد برد
ناشناس
|
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
شما خیلی بدبختید .زنده باد بهروز
علی
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسراییل و همه ی مزدوران خبیثشان .زنده باد جمهوری اسلامی .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
چه ربطی داشت
مجتبي
| |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
درود بر علي
ناشناس
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
از جوان های قدیم بپرسیم بهتره. چرا سینمای های زمان طاغوت وحشتناک شلوغ بود ؟
وحشتناک شلوغ بود ! در دوران قدیم ویدیو ،ماهواره ، اینترنت ، دی وی دی ، ویدیوی خانگی و.... نبود شاید علت بالا بودن بازدید سنما نسبت به حالا همینها باشد
saleh
|
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
سینمای امروز ارانو برسی کنید متوجه فرق با گذشته میشوید؟
ناشناس
|
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
لعنت بر تمامی کسانی که با ایجاد شایعات متنوع آبروی مردم را به بازی میگیرند.
ناشناس
|
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
در جواب دوستانی که می گن اقای وثوق چه هنرمندانه در فیلمهایی مثل سوته دلان نقش افرینی کردن می خوام بگم که این اقا تو یه سری فیلم هایی هم بازی کردن که هیچ ارزش دیدن نداره.یه بازیگر باید راهشو انتخاب کنه و فرق بین فیلمای سکسی با فیلم هنری رو بدونه.اگه کسی می گه بازیگرای داخل ایران بدترن این زمانی قابل بحث که موضوع در مورد بازیگرای داخلی باشه.تازه همه ی چیزایی که اینجا نوشته و واقعیت و مقصود توهین کردن به افراد نیست.هر کسی مسئول کار خودشه و قضاوت کردن به ما دخلی نداره.لطفا اگه کسی نظری داره مودبانه اونو بیان کنه.کسی که با چین لحنی بخواد به ادم حمله کنه معلومه که در انتخاب علایقشم اینطور عجول و بی فکر عمل می کنه.
دلداده
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
باز باران با ترانه
پرنده
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
خانم فریده دیبا در موردش مطالب جالبی نوشته
کتاب دخترم فره
پاسخ ها
حمید
| |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
این کتاب نوشته فریده دیبا نیست
آروین ح
|
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
دستتون درد نکنه که ماهیت نامردانی که سالهای سال با پول این مردم عیاشی کردند و فرهنگ مردم را به لجن کشیده و باعث انحراف بسیاری از جوانان مملکت بوده اند را افشا کرده اید. پهلوی و امریکا سوار بر پالان چنین فاسدانی توانستند بر این کشور حکمرانی کنند. تف بر ایشان و تمام شیطان صفتان مانند ایشان چه در حال و چه در گذشته .
ارش
|
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
کلا سینما دارای یه فضای کثیفیه و کم ادمی پیدا می شه که فقط به خاطر هنر وارد این عرصه شده باشه و بهروز وثوق مشمول این قشر اندک نبوده.
آرش
|
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
بهروز من خاک پاتم .
مش قاسم
|
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
متاسفم !به جای نقد ترور شخصیت!ای کاش ذره ای انصاف بودی،و به جای این گونه حرف ها به نقدی آگاهانه از آثارش می پرداختید.آصلا اخلاق یک هنر مند چه ربطی به آثار به جا مانده ی او دارد.
ای کاش این منش وسیره زشت پس از انقلاب که هر کس را که دوست نداریم ترور شخصیت کنیم. بچسب ناچسب بر چسب های ناروا بزنیم! ب نقدی عالمانه تبدیل می شد.
ناشناس
|
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
بهروز مثل خیلی ازآدمهای به اصطلاح ارزشی آدم ریاکاری نیست
ثانیا همان جوان های قدیم که با این فیلم ها زندگی کردند خیلی با اخلاقتر از جوونای لاابالی این زمانند .
علی
|
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
بهتوچه
محمد
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
با سلام
من سایت شما و گرایش سیاسیتان را نمیشناسم اما به نظرم هر هنرمندی در هر دوره ای نزد توده ای از مردم محبوبیت داشته که توهین و افترا به او (حتی اگر واقعیت داشته باشد)باعث منفور شدن شخص توهین کننده میگردد امروز وقتی من از تابلوی یحیای تعمید دهنده اثر داوینچی لذت میبرم به من ربطی ندارد که داوینچی چه روابطی داشته یا آیا اصلا کافر بوده یا موحد پس از شما خواهش میکنم در مورد هنرمندان با هر گرایشی فقط در مورد هنرشان صحبت کنید نه بیشتر
با تشکر
رها
|
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
همه دوستانی که راجع به بهروز وثوقی نظر مثبت دارند .یا از هنر سر در نمی آورند یا اینکه خیلی مغرضانه می نویسند .اولا شما نمیتونید بگید که باشه .فاسد باشه .مگه چیه .هنر منده ...اما یک هنر مند واقعی تمام اعتقادات دینی و مذهبی خودشو .به یک هنر مستهجن نمی فروشه . واینکه همانطور که در آن زمان مافیای سینما وجود داشت .الان به شکل دیگه ای خودشو معرفی میکنه . و ما شاهد هستیم که در حال حاضر فیلمهای بازاری چه تاخت و تازی در جامعه هنری می کنند . وهر کس که از ننه اش قهر میکنه میره کارگردان میشه . به نظر من اون دوستی که نوشته بود ...اگر راست میگفتند و ریگی در کفش نداشتند مثل بقیه هنر مندان در ایران میماندند و برای این مملکت تا لحظه مرگ زحمت می کشیدند ...در آخر باید بگم .نباید تحت تاثیر نام این افراد قرار گرفت .چرا که کردارشان نماینده عشقشان به این مرز و بوم است.با تشکر..
پاسخ ها
ایراندوست
| |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
تعداد مثبت و منفی ها رو بببین و بعدش ببین لحن نوشتن اونایی که مثبت و منفی دادن چطوره بعدش میفهمی کی از هنر سر در نمیاره
ناشناس
|
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
ما ایرانی ها تا کی باید فقط مشغول خودزنی و دیگر زنی باشیم. بسه دیگه بخدا!
خواستی چی بگی مرد حسابی
joker
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
زنده باد بهروز وثوقی اولین و اخرین سوپراستار سینمای ایران
نازی
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
از سرک کشیدن تو کار مردم لذت بردی .بهروز..بهروز بود توم ویتونی باش
ناشناس
|
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
فقط بهروز وثوقی
m
|
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
والا بهروز بازیگر خوبیه
شما که خیلی با سند و مدرک حرف میزنین چرا اسناد فساد مالی را که حق مردم بیچاره را ضایع میکنن رو نمیکنین
بهروز خوب یا بد ضرری برای ما نداره
باید فکری به حال اشخاص خاین داخل مملکت بکنیم که در حق مردم خیلی جفا میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
عالی گفتی. اگه راست میگن و حالا هم که نشون دادن عشق افشاگری دارن بهتره در مورد اختلاس و کثافتکاری های مالی و اخلاقی مسئولان نظام و به اصطلاح هنرمندان داخل کشور هم یه توضیحی بدن
علي
|
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
خيلي برات متاسفم. تو خيلي ............. هنوز هنرمندي مثل آقاي وثوقي نديدم و نخواهم ديد.ايشون يه اسطوره بودن و هستن.
حسام
|
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
اسطوره تکرار نشدنی سینمای ایران بهروز وثوقی .. درود بر وثوقی...
فقط میخوام بهت بگم برو تو آیینه یه نگاهی به خودت بنداز ببین تو کی هستی .. اصلا در حدی نیستی راجب بزرگان صحبت کنی ..
سعید
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
یه دوست برام پیامک زده بود یاد جون های قدیم بخیر که سبیل میزاشتن تا مثل باباهاشون بشن نه مثل الان که ابروهاشونو بر میدارن تا مثل مادرشون بشن واقعیتش من فقط فیلم گوزن هاشو و همسفرشو دیدم کاری هم به زندگی شخصیش ندارم ولی کاراکتر یه مرد ایرانی را داره نه مثل الان که طرف تو فیلم زیر ابروش را بر میداره بعضی موقعه ها ماتیک هم میزنن البته قصد توهین به کسی را ندارم الانم بازیگرهای توانا زیاد داریم
تربچه
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
مثل بهروز زاده نخواهد شد والله الان خیلی بیشتر فساد هست تا اون موقع
اکبرشفیعی
|
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
بازیگر مثل بهروزدیگه زاده نمیشه
ناشناس
|
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
با این چرندیات نمی تونید ذره ای از محبوبیت بهروز کم کنید . بهروز در قلی ماست
بیطرف
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
اون همه فضایک بهروزفاسد...این همه محدودیت واین همه فساد....مقایسه باخودتان
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
احسنت اي كاش چندنفرمثل شماهابودندوجواب اين تازه به دوران رسيده هاراميدادند
علی
|
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
راستیتش الان فساد در سینمای ایران واقعاً زیاده و هرازگاهی که بعضی از مسائل لو می ره می فهمیم چه خبره. قبل انقلاب بازیگران زیادی (حتی زنان) وجود داشتند که نقش های بد بازی کردند و بعد انقلاب نیز روی صحنه رفتند. بهروز وثوقی یکی از نوادر سینمای ایران بود و نمی توانیم قدرت بازی او را به این راحتی ها زیر سوال ببریم. منتها چون او سوپراستار آن زمان سینمای ایران بود ما نتوانستیم وجود او را تحمل کنیم. اگر او در فیلم های غیر اخلاقی بازی می کرد و همین مسائل باعث دوری او از وطن شده است پس چرا ما سعی کردیم برادرش را ک قبل انقلاب چهره مطرحی نبود وارد سینما کنیم و به علت شباهت چهره او را مطرح کنیم؟ این مشکلی است که ما با خوانندگان هم داریم و خوانندگان ایران همگی به علت دوری از وطن به اوج شهرت رسیدند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
تو هم یکی از نوادری با این نوشتنت
سيامك
|
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
نظريه هاي گوناكون و متفاوت مي باشند. كه يك نوع آن ايراني و پسنديده و سازگار با روحيه ما ايرانييها يعني تعصب و غيرت و احترام به ستاره هاي هميشه فروزان آسمان ايران زمين كه در ستايش اسطوره سينماي ايران و ورزش كه همچون پهلوان تختي وناصر خان حجازي عزيز و دوست داشتني ميباشند و نوع ديگر آن قلم زدن و حرافي مغرضانه در تخريب فرهنگ ايراني و قدم بر داشتن در راه اسلاف خود همچون مغول و عرب و.. وا اسفاء چه بر سر اين ملت آمده ازعقده گشايي تا توهين بي منطق 100% ايراني باش گفتار نيك .پندار نيك .كردار نيك را آويزه عقل و خرد كن تا رستگار شويد..
فرشيد
|
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
با سلام، تقاضا دارم نظر شخصي و مغرضانه ندهيد چرا كه اعتبار اين سايت و هر گونه ادعا و نظر و اخبار شما زير سئوال ميرود، بي شك بهروز وثوقي تنها فوق ستاره سينماي ايران بوده و هست و آيا اسنادي گويا تر از نقش آفريني هاي بي بديل او در فيلمهايش لازم داريم تا هنر نمائي هاي بي حد و استعداد بي نهايت درخشان اين هنرپيشه كه بي شك تنها كسي است كه توانسته در قالبهاي شخصيتهاي مختلف به زيبايي هرچه تمامتر بنشيند و موجب حيرت هر بيننده اي شود را درك كنيم؟؟؟ و ديگر اينكه او نه تنها داراي فساد اخلاقي نبوده بلكه با موقعيت و شهرت بي حدش در ايران و خارج از ايران مي توانست همانند بسياري از هنرپيشگان نابازيگر امروزي عياش و خوش گذران (كه اسناد بسياري از اين نابازيگرها در دسترس بوده و هست و اكثرا با حمايت مقامات هنرپيشه شده و هنر پيشه مانده اند) باشد كه هرگز خود و دنياي حرفه اي خود را به دنياي هوس نفروخت.بايد همه بدانيم كه با رفتن او متاسفانه هنر سينما نيز از ايران رفت.
ناشناس
|
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
بازیگری توانا
امید
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
به نظر من بهروز بازیگر توانایی مردم بخاطر بازی خوبش دوسش دارن کاری به این حرفا ندارن اگه واقعیت داشته باشه از ارزش بازیگریش چیزی کم نمیکنه.
ناشناس
|
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
فقط ميگم زنيرو بود مرد را راستي زسستي ك‍‍‍‍ژي آيد و كاستي
ا قدردان
|
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
عجب چیزایی بعد این همه مدت که بهروز سنبل شده داریوش و یا هنرمندان که ممنوع التصویر یا ممنوع القلم شدن بیییییچچچچاره نیستمن
کسی که هنرمند باشه میمونه و ربطی به بهروزها و اشرفها نداره هنر آنست که به دل من و تو بنشیند
ما سالها با هر برنامه ی مسخره و کانالهای محدود تلویزیون مشغول شدیم درحالیکه هنرمندان بهتر از آنچه در قبل از انقلاب بازی میکردند را داشتیم
هنرمندانی که از هیچ سو زیاده روی نکردند بلکه هم هنر را وهم معرفتش را میشناختند
خسرو شکیبایی اکر مرا به مرده پرستی نام نبرید
باید بگویم امین حیایی آتیلا پسیانی ایرج نوذری حمید گودرزی که هم سواد دارند و هم معرفت و آقای بیرن امکانیان یا بهترین استعداد زنده ی ایران و ایرانی اکبر عبدی و محمد رضا فروتن واز نظر تیپ و هنر حسین یاری وخانم نیکی کریمی لادن مستوفی هدیه تهرانی و بگو که کی بهتر از حاااااااامد بهددددداد میتونه بازی کنه
باز ازنظر ظاهر نیما شاهرخ شاهی شهاب حسینی باز میگم اکبر عبدی چون هیچ کس همتای او نیست
و باز امین حیاایی چون واقعا خوب بازی میکنه
وکارگردانی بهنر از مهدی فخیم زتده نمیشناسم
و سید محمد حسینی در اجرای برنامه و مسابقه که برادرش هم نمیتواند همانند او باشد
آیا اینها در زندگی خصوصی چیزی ندارند که بعدها مخاطب بفهمد وغمگینئ نشود
اما هنر خود را باتمام محدودیت ها به کار میبرند
نگفتم گلزار چون تابلو که تابلو کاره
بهروز جون دوسسسسست داریم اما جبران کن تا عمر داری یه چیزی واسه اون دنیات نگهدارکه بعداز رفتنت یکی باشه دعایی بخونه اگه به اصول دین اعتقادی داری
من متاسفم که ایرانی که در ایران است یه دنیا حرف داره اما دیگه خسته ایم حتی اگه باشه کسی به دادمون برسه
منیر
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
همه اینهاکه گفتید به شریفی نیا میخوره
ناشناس
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
کمال سر محبت ببین نه نقص گناه که هر که بی‌هنر افتد نظر به عیب کند
رامین کریملو
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
خیلی خوب بود.افرین
عاطفه
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
من عاااااااااااااااااااااااااااااشق آقای وثوقی هستم بیشتر فیلماشونم چندین بار دیدم بیشتر دیالوگاشون رو حفظم ابی عزیزم منو معتاد فیلمای ایشون کرد.. هیچ اتفاقی بی دلیل نیست...من اقای وثوقی رو تو قالب سینما دیدم و شناختم و برام بهترین هستند و تکرار نشدنی
بهزاد
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
(سرانجام نيز داريوش باخواندن ترانه اي رسول رستاخيز وطلايه دار در تلويزيون وتقديم انها به شاه از زندان ازاد شد) !!!!!!
اخه ادم ناحسابي وقتي تو زندان بوده چطور ترانه رو خونده بعد ازتلويزيونم پخش شده كه باعث ازاديش شده ها ها ها ؟
ناشناس
|
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
بهتره یه افشاگری هم در مورد اختلاس و کثافت کاریهای آقایون داخل ایران انجام بدین. دم بهروز وثوقی گرم هرجا هم هست زنده و موفق باشه
تقی محمدپور
|
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
باسلام - اگه آقای بهروز وثوقی ام الفساد بود متاسفانه وصد متاسفانه فساد وفحشا در سینمای جمهوری اسلامی به مراتب بیشتر از زمان قبل از انقلاب هست .خواهش می کنم یه خورده منصف باشید .
اسلامی
|
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
امام محمد باقر علیه السلام می فرماید:بر شخص مسلمان واجب است حتی اگر 70 گناه کبیره از مسلمان دیگری سراغ دارد پرده پوشی نماید.کتاب سفینت البحار-جلد1-ص589 این سند حرف آخرم
پاسخ ها
رضا
| |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
آقای اسلامی تا حالا حرفی اینقدر آموزنده و مفید در حوزه اسلام نشنیدم شیر مادرت حلال باشه امیدوارم امام زمان هم ازت راضی باشه اینو جدی و بدون هیچ کنایه ای گفتم
احمد زمانی
|
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت ........اخه حضرت حافظ چقدر تو پوزی به ادمای احمق بزنه؟؟؟!!!!!
ع م
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
گندش تو فيلمهاش معلومه كور نباشي ببين
ناشناس
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
بگو مرگ بر شاه !!!!!!!!!
ماشااله بهروووووووووووز
امیر
|
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
الان کی مانع پخش فیلمهای برخی کارگردانا میشه ها؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :