صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
مطبوعات آلمان معتقدند ستاره‌ای که می‌خواست بازیکن درجه یک ژرمن‌ها شود، با انتقال به المپیایکوس در حال سقوط است.

به گزارش بولتن نیوز؛ خبرگزاری ورزش آلمان گزارشی در مورد مارکو مارین، ستاره 27 ساله منتشر کرد که برای آن عنوان «ستاره‌ایی که در حال سقوط آرام است»‌ برگزید.

گزارشگر این مقاله عنوان کرد بازیکنی که در سال 2009 می‌کوشید بعد از بازی در تیم ملی زیر 21 ساله‌های آلمان، برای تیم بزرگسالان چهره‌‌ای کلیدی شود، در سالیان اخیر آنقدر تیم عوض کرده و ناکام بوده که از دیدگان هواداران و رسانه‌ها در عمل محو شده است.

این بازیکن از سال 2009 تاکنون بازیکن تیم‌های بورسیامونشن گلادباخ، وردربرمن،‌چلسی، سویا،‌فیورنتینا،‌اندرلخت و ترابوزان اسپور بوده است.

این هافبک تکنیکی نگون‌بخت با حضور در تیم یونانی،‌امیدوار است عاقبت بتواند خود را از گرداب سقوط نجات یافته و دومرتبه مطرح شود.
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: مارین ، آلمان ، ستاره

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :